Mijn foto
42 x WERELDKAMPIOEN Liefhebber van het kweken van kleurkanaries (ook zebravinken en gouldamadines) en het creëren en ontwikkelen van nieuwe kleuren. Ieder jaar opnieuw iets nieuws, mooier, anders! The FINEST CREATIONS noemde eens een Engelsman mijn vogels. In het Italiaans: I CREATURA PIU ATTRAENTA en dat klinkt nog mooier. Contact: constant@vansanten.it

dinsdag 3 februari 2015

Drie jaar COM


 
Drie jaar heb ik als bestuurslid van de COM getracht respect en samenwerking te verbeteren, zonder macht van bovenaf, gelijkheid, zodat er meer mogelijk zou zijn om (vooral de kleine) landen bij te staan in de ontwikkeling van de vogelliefhebberij.

Soms was het ‘oorlog’ en frustraties, meestal had ik plezier en voldoening; een periode waar ik de meelopers van mijn vrienden heb kunnen scheiden, volwassen mannen die na de uitslag van mijn herverkiezing (tijdens het congres op de WK 2015) met tranen in de ogen stonden en zich verslagen voelden. Dat deed me zeer. Voor hen en de liefhebbers in hun land. Ik hoop van harte dat zij in de toekomst zullen krijgen wat ik met een ieder voor heb, samenwerken op gelijk niveau. Ik heb mijn best gedaan maar mijn werk was niet klaar; de landen hebben gekozen en we zullen niet moeten afwachten wat er gaat gebeuren. We leven in een democratie dus laat uw stem horen, blijft u inzetten voor uw liefhebberij, uw vereniging, uw bond, uw land, uw medeliefhebbers van over de gehele wereld.

Voor velen is de strijd nog niet gestreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten